12 oktober 2023

Zaterdag 7 oktober vond de Familiemiddag van SGP Ede plaats. Een middag waarin ontmoeting tussen achterban en raadsleden centraal stond. Ook senator en kandidaat-Kamerlid Diederik van Dijk was aanwezig.

De middag werd afgetrapt met een vraaggesprek onder leiding van Hans van ‘t Land. Wethouder Arnold Versteeg en fractievoorzitter Gerrit Flier stonden stil bij hun werk in gemeente Ede. De zondagsrust, goed gemaaide bermen en een duurzame energievoorziening: er blijken heel veel onderwerpen te zijn die de aandacht van onze politici nodig hebben. Diederik van Dijk stond vooral stil bij de schokkende terreuractie van Hamas in Israël, die die ochtend had plaatsgevonden. Israël verdient onze blijvende steun!

'Israël verdient onze blijvende steun!'

De rest van de middag kregen de bezoekers een rondleiding door het gemeentehuis en werd er onder leiding van SGP-jongeren gedebatteerd in de raadszaal. De middag werd met een borrel afgesloten. Voor veel aanwezigen was het de eerste keer dat ze in het gemeentehuis waren. Menigeen merkte op dat de inzet van onze vertegenwoordigers waardering verdient!

Bekijk hier de foto's: